Help

Best belegger,

Hieronder enkele veel voorkomende technische vragen over je abonnement, de nieuwsbrief en de website. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice (zie 8). Je vraag proberen we dan binnen drie werkdagen te beantwoorden. 

Vragen over je persoonlijke beleggingen mogen we volgens de regels van de SEC en de AFM helaas niet beantwoorden. Dit geldt ook voor het geven van persoonlijk beleggingsadvies.  

Kies een onderwerp:

  1. Ik heb betaald maar nog geen login-gegevens ontvangen.
  2. Ik heb login-gegevens ontvangen maar kan niet inloggen
  3. Mijn wachtwoord werkt niet/ Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  4. Hoe verander ik mijn adres, wachtwoord en/ of andere persoonlijke gegevens?
  5. Ik woon niet in Nederland maar wil toch graag een abonnement
  6. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
  7. Wat is de Niet Goed Geld Terug garantie?
  8. Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
  9. Waar kan ik de ETF's kopen die worden omschreven in de nieuwsbrief en op de website?
  10. ETF's uit de portfolio van INDEXaandelen zijn onvindbaar bij mijn bank of broker
  11. Ik heb een hele interessante ETF ontdekt. Wat is jullie mening daarover?
  12. Ik heb een andere vraag

 

Indexbeleggen = succesvol beleggen voor iedereen. Ontdek het zelf.

Het succes achter het Indexbeleggen is dat actieve beleggingsfondsen zelden in staat zijn om de index te verslaan, zeker niet wanneer hier ook nog eens de hoge kosten van het beheer moeten worden afgetrokken. Met Indexbeleggen volg je heel eenvoudig een bepaalde index, wat vele malen goedkoper is en niet onbelangrijk, vele malen betere beleggingsresultaten oplevert dan zijn actieve concurrent. Het is dan ook niet voor niets dat Indexbeleggen zo populair is!

Lees meer >